Rezultatul analizei de verificare auto la s class o puteti citi in acesta pagina.Dorim sa va informam cat mai bine pentru a putea lua mai usor decizia inteleapta!
Acesta generatie are nume de cod intern w221 si sa fabricat intre anii 2005 -2013.In 2009 a avut un facelift ce a adus mai multe dotari .Nimeni in industria auto nu aduce atatea modificari la facelift ca Mercedes.Teoretic este acceasi masina dar practic este o alta generatie .
Dupa cum suntem obisnuiti S are doua versiuni de caroserie,una normala si una extinsa denumita Long.Acestea din urma au ampatamentul marit deci mai lungi putin dar si mai dotate.Versiunile Long sunt similare denumiti Li de la Bmw seria 7 .Motoare V12 au doar S 600 si cele Amg.
In aceasta pagina o vom analiza cu plusuri si minusuri ca pe orice alt model .
-Minusuri
-Rola zimtata a distributiei la motoarele V6 si V8 pe benzina la modele produse pana in luna septembrie 2006.
Aceasta se uzeaza mai redepe decat ar trebui in mod normal.Inlocuirea nu este scumpa nu va zgarciti inutil daca aveti deja cumparata aceasta masina.Puteti schimba toata distributia daca vreti sa stati fara griji cativa ani .
-Acumulatorul/bateria masinii.
Din cauza multor consumatori si uneori a bateriei subdimensionate se poate descarca destul de repede.Pentru remedierea problemei alegeti o baterie auto cat mai performanta si calitativa.Nu va jucati cu baterii ieftine,este Mercedes nu o marca low cost.
-Instrumente de bord.
Sunt uneori cazuri cand nu se mai aprind sau clipesc pentru cateva secunde.Cine a avut Ford Focus prima generatie stie ce vrem sa spunem.In general cele mai multe cazuri se intalnesc la masinile de au fost implicate in accidente.Cauza este unele contacte imperfecte,un electrician auto bun va remedia problema.
-Cutia de viteze 7g tronic.
Nu va speriati,au fost raportate foarte putine probleme dar dar daca se strica ustura la buzunar.Costul altei cutii de viteze noi costa 6000 de euro cu manopera inclusa la service.Probleme sunt la masinile ce au avut propietari prea zgarciti sa faca revizie si la cutia de viteze sau nepasatori.Daca nu cunosti ceva intrebi nu este nici o rusine,nimeni nu le stie pe toate.
Am intalnit multi ce isi vindeau propia masina si cand intrebam de cutie ,revizie se uitau de parca i-as fi injurat de mama.Merge ceas,fara greseala zic majoritatea.Exista doar doua variante o iei cu istoric service sau faci tu revizia la cutie sa stai linistit.Nu recomandam reconditionarea pt ca dai bani degeaba,repari ceva se strica altceva.!
-Scaunele multicontur.
Cablajul se poate distruge in timp si functionarea scaunelor este oprita.Pentru remediere se inlocuie cu alt cablaj nou,costul nu este mare.Unii propietarii au lasat/uitat scaunele pornite cu incalzire si ventilatie si cand masina nu era parcata.Ca orice cablaj daca utililezi abuziv se poate supraincalzi si distruge.
-Suspensia Airmatic.
Un brat nou al suspensiei costa aproximativ 5000 de lei.Se defecteaza mult mai repede pe drumurile din Romania decat cele din afara tarii.Stim cu totii ce drumuri avem.Masina are in jur de doua tone daca mai adaugi 4 oameni si cateva bagaje ajungi lejer la aproape 2.5tone.
+Plusuri
-Cel mai bun confort din clasa sa
-Cele mai multe dotari si optiuni din segment
-Cea mai spatioasa si rafinata limuzina de lux din clasa
-Usor de gasit elemente de caroserie si piese la preturi decente
-La preturi de aproximativ 10.000 euro se pot gasi uneori masini de 10 ani f bune.Daca ai rabdare si stii ce sa alegi ce alta masina mai buna,dotata si sigura iei la acesti bani?Logan noua,nu mersi sau un banal Passat second ?Mergi odata cu un asemenea S class si vezi diferenta daca merita sau nu cumparata!
-Posibilitatea de a face si dota masina dupa achizitie la nivel de S600 full option la costuri f mici .Cand era noua daca voiai sa iei toate dotarile dai lejer peste 30.000 euro pe ele.Second acum dai mai putin de un sfert din pret!
Motorizari
Benzina
S 350 -3,5L-272/306CP
S 400 Hybrid-3,5l-279cp
S 450-4,7l-340cp
S 500-5,5L-388/435CP
S 550-5,5l-388cp
S 600-5,5l-517cp
Amg S63 -6,2l-525/544cp
Amg S65-6l-612/630cp
Diesel
S 250 CDI-2,1l-204CP
S 320 CDI-3L-235CP
S 420 CDI-4L-320CP
Ce motorizare recomandam?
Daca bugetul de achizitie si intretinere nu este o problema regina este S 600 fara indoiala.Rafinament la cele mai inalte cote obtinut de la un V12 de vis.Din acest motor fabulos sa obtinut o versiune ce echipeaza azi marca exotica Pagani.Daca inginerul si fondatorul lui Pagani fost angajat Lamborghini si Ferrari a ales acest motor nu isi mai au rostul alte comentarii!
Cine vrea mai multa forta bruta si elemente sportive poate alege versiunile Amg.Au motoare ansamblate manual ce poarta semnatura unui inginer si au fost testate la fel ca cele de F1!
Daca alegi versiunile pe benzina la clasa S extrem de rar o sa ai consumul mediu sub 12-13litri.Pentru cei mai atenti la costuri versiunile diesel de baza sunt suficiente.Cu acestea poti obtine un consum mediu si de sub 8 litri de motorina.Raportul cel mai bun pret-costuri-rafinament il obtine S 320cdi fiind si printre cele mai vandute,cautate.
In activitatea de verificare auto am gasit s class aceasta generatie masini din toate categoriile.La unele verificari auto am fost ingroziti cum unii aveau prinse forante.Cand zicem forante ne referim la holzsuruburi infiletate cu bormasina la praguri sau spoilere pt a fi prinse.!
La masini din categoria de lux din care face parte S class la multe verificari auto sunt probleme la acte.Au impozitul si asigurarile mari si sunt intalnite tot felul de tertipuri ilegale de a le evita.Alte probleme intalnite la verificari auto sunt elemente de tuning ilegale si periculoase pt siguranta .
Expertii auto din intreaga lume nu sunt de acord cand fac verificari auto cu soft la motor ilegal.Firma care face asemenea modificare a paramentrilor motorului trebuie sa acorde garantie.!
O verificare auto extrem de amanuntita cum facem noi la un asemenea model atat de complex dureaza pana la 5 ore.Cei care zic ca au efectuat o verificare auto la asemenea S class nu puncteaza toate capitolele.Este imposibil sa faci bine o verificare auto ca la manual in maxim o ora ca la Dacia datorita complexitatii masinii si sistemelor sale.
Un motor fortat poate sa fie o bomba cu ceas sub capota mai ales pe autostrada la viteze mari.Prin modificarea puterii si cuplului motor este afectata cutia de viteze,ambreiajul si alte componente ale masinii.Fara o verificare auto detaliata sa cumperi un S class este o loterie.Reparatia lui te poate costa mai mult decat ai platit pe masina.!
Concluzie
Mercedes clasa s este nava amiral a marcii germane si are o lista impresionata de dotari greu de gasit la alte masini.Ca masina noua a fost lider de piata la vanzari iar acum ca second este cautata.Poate parea ireal cum o masina ce a costat noua in jur de 100.000 euro sa o poti cumpara ca second hand la sfert de pret si devalorizarea continua.O verificare auto la acest model de Mercedes este obligatorie fiind intesata de tehnologie si sisteme.Poate sa fie si cu carte service la zi facuta la reprezentanta tot pot fi unele elemente defecte,scump de reparat sau inlocuit.
Fiecare face ce vrea cu banii lui dar intotdeauna o verificare auto completa te scuteste de multe eventuale costuri pe viitor.Nu este Dacia Logan sau o alta masina low cost sa zici ca mergi la risc mare lucru nu are ce se strice la ea.Nu toti propietarii au fost oameni educati si responsabili,o parte chiar si-au batut joc de masina .Recomandam aceasta masina celor care fac drumuri lungi in majoritatea timpului.Sa cumperi aceasta masina doar pentru oras iti bati joc de banii tai si masina avand costuri ridicate.
whoah this weblog is great i really like studying your posts.
Stay up the good work! You recognize, many persons are searching round for this
info, you can help them greatly.
I like the helpful information you provide in your articles.
I’ll bookmark your weblog and check again here frequently.
I am quite sure I will learn lots of new stuff right here!
Good luck for the next!
Heya i am for the first time here. I came across this board
and I to find It truly useful & it helped me out much. I am hoping to give
something again and help others like you helped me.
Hey! I could have sworn I’ve been to this blog before but after reading through some of the post I realized it’s new to me.
Anyways, I’m definitely happy I found it and I’ll be
bookmarking and checking back often!
We stumbled over here by a different page and thought I
might check things out. I like what I see so i am just following you.
Look forward to going over your web page repeatedly.
I was curious if you ever thought of changing the structure of your site?
Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with
it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two
images. Maybe you could space it out better?
Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn’t show
up. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyways, just wanted to say excellent blog!
We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable information to work on. You’ve
done an impressive job and our entire community will be grateful to you.
I’m amazed, I must say. Seldom do I encounter a
blog that’s both equally educative and engaging, and let me
tell you, you’ve hit the nail on the head. The problem is something which too few people are speaking intelligently
about. I’m very happy that I came across this during my search for something concerning this.
Hello, yeah this article is in fact fastidious and
I have learned lot of things from it about blogging. thanks.
I was suggested this web site via my cousin. I am not sure whether
this submit is written by him as no one else understand such distinctive
about my trouble. You’re wonderful! Thanks!
Hi, just wanted to tell you, I liked this post. It was funny.
Keep on posting!
I got this website from my buddy who shared with me concerning this web
page and now this time I am browsing this site and reading very informative content at this place.
Everyone loves what you guys tend to be up too. This sort of clever work and exposure!
Keep up the awesome works guys I’ve incorporated you guys
to blogroll.
Very good information. Lucky me I found your site by accident (stumbleupon).
I’ve bookmarked it for later!
This post provides clear idea for the new viewers of blogging, that genuinely how to do blogging.