De ce sa alegem un Mercedes s class( w221)?

0
47

Analiza second hand

Acesta generatie are nume de cod intern w221 si sa fabricat intre anii 2005 -2013.In 2009 a avut un facelift ce a adus mai multe dotari .Nimeni in industria auto nu aduce atatea modificari la facelift ca Mercedes.Teoretic este acceasi masina dar practic este o alta generatie .

Dupa cum suntem obisnuiti S are doua versiuni de caroserie,una normala si una extinsa denumita Long.Acestea din urma au ampatamentul marit deci mai lungi putin dar si mai dotate.Versiunile Long sunt similare denumiti Li de la Bmw seria 7 .Motoare V12 au doar S 600 si cele Amg.

In aceasta pagina o vom analiza cu plusuri si minusuri ca pe orice alt model .

Minusuri

Rola zimtata a distributiei la motoarele V6 si V8 pe benzina la modele produse pana in luna septembrie 2006.

Aceasta se uzeaza mai redepe decat ar trebui in mod normal.Inlocuirea nu este scumpa nu va zgarciti inutil daca aveti deja cumparata aceasta masina.Puteti schimba toata distributia daca vreti sa stati fara griji cativa ani .

Acumulatorul/bateria masinii.

Din cauza multor consumatori si uneori a bateriei subdimensionate se poate descarca destul de repede.Pentru remedierea problemei alegeti o baterie auto cat mai performanta si calitativa.Nu va jucati cu baterii ieftine,este Mercedes nu o marca low cost.

Instrumente de bord.

Sunt uneori cazuri cand nu se mai aprind sau clipesc pentru cateva secunde.Cine a avut Ford Focus prima generatie stie ce vrem sa spunem.In general cele mai multe cazuri se intalnesc la masinile de au fost implicate in accidente.Cauza este unele contacte imperfecte,un electrician auto bun va remedia problema.

Cutia de viteze 7g tronic.

Nu va speriati,au fost raportate foarte putine probleme dar dar daca se strica ustura la buzunar.Costul altei cutii de viteze noi costa 6000 de euro cu manopera inclusa la service.Probleme sunt la masinile ce au avut propietari prea zgarciti sa faca revizie si la cutia de viteze sau nepasatori.Daca nu cunosti ceva intrebi nu este nici o rusine,nimeni nu le stie pe toate.

Am intalnit multi ce isi vindeau propia masina si cand intrebam de cutie ,revizie se uitau de parca i-as fi injurat de mama.Merge ceas,fara greseala zic majoritatea.Exista doar doua variante o iei cu istoric service sau faci tu revizia la cutie sa stai linistit.Nu recomandam reconditionarea pt ca dai bani degeaba,repari ceva se strica altceva.!

-Scaunele multicontur.

Cablajul se poate distruge in timp si functionarea scaunelor este oprita.Pentru remediere se inlocuie cu alt cablaj nou,costul nu este mare.Unii propietarii au lasat/uitat scaunele pornite cu incalzire si ventilatie si cand masina nu era parcata.Ca orice cablaj daca utililezi abuziv se poate supraincalzi si distruge.

-Suspensia Airmatic.

Un brat nou al suspensiei costa aproximativ 5000 de lei.Se defecteaza mult mai repede pe drumurile din Romania decat cele din afara tarii.Stim cu totii ce drumuri avem.Masina are in jur de doua tone daca mai adaugi 4 oameni si cateva bagaje ajungi lejer la aproape 2.5tone.

Plusuri

-Cel mai bun confort din clasa sa

-Cele mai multe dotari si optiuni din segment

-Cea mai spatioasa si rafinata limuzina de lux din clasa

-Usor de gasit elemente de caroserie si piese la preturi decente

-La preturi de aproximativ 10.000 euro se pot gasi uneori masini de 10 ani f bune.Daca ai rabdare si stii ce sa alegi ce alta masina mai buna,dotata si sigura iei la acesti bani?Logan noua,nu mersi sau un banal Passat second ?Mergi odata cu un asemenea S class si vezi diferenta daca merita sau nu cumparata!

-Posibilitatea de a face si dota masina dupa achizitie la nivel de S600 full option la costuri f mici .Cand era noua daca voiai sa iei toate dotarile dai lejer peste 30.000 euro pe ele.Second acum dai mai putin de un sfert din pret!

Motorizari

Benzina

S 350 -3,5L-272/306CP

S 400 Hybrid-3,5l-279cp

S 450-4,7l-340cp

S 500-5,5L-388/435CP

S 550-5,5l-388cp

S 600-5,5l-517cp

Amg S63 -6,2l-525/544cp

Amg S65-6l-612/630cp

Diesel

S 250 CDI-2,1l-204CP

S 320 CDI-3L-235CP

S 420 CDI-4L-320CP

Ce motorizare recomandam?

Daca bugetul de achizitie si intretinere nu este o problema regina este S 600 fara indoiala.Rafinament la cele mai inalte cote obtinut de la un V12 de vis.Din acest motor fabulos sa obtinut o versiune ce echipeaza azi marca exotica Pagani.Daca inginerul si fondatorul lui Pagani fost angajat Lamborghini si Ferrari a ales acest motor nu isi mai au rostul alte comentarii.

Cine vrea mai multa forta bruta si elemente sportive poate alege versiunile Amg.Au motoare ansamblate manual ce poarta semnatura unui inginer si au fost testate la fel ca cele de F1!

Daca alegi versiunile pe benzina la clasa S extrem de rar o sa ai consumul mediu sub 12-13litri.Pentru cei mai atenti la costuri versiunile diesel de baza sunt suficiente.Cu acestea poti obtine un consum mediu si de sub 8 litri de motorina.Raportul cel mai bun pret-costuri-rafinament il obtine S 320cdi fiind si printre cele mai vandute,cautate.

In activitatea de verificare auto am gasit s class aceasta generatie masini din toate categoriile.La unele verificari auto am fost ingroziti cum unii aveau prinse forante.Cand zicem forante ne referim la holzsuruburi infiletate cu bormasina la praguri sau spoilere pt a fi prinse.!

La masini din categoria de lux din care face parte S class la multe verificari auto sunt probleme la acte.Au impozitul si asigurarile mari si sunt intalnite tot felul de tertipuri ilegale de a le evita.Alte probleme intalnite la verificari auto sunt elemente de tuning ilegale si periculoase pt siguranta .

Expertii auto din intreaga lume nu sunt de acord cand fac verificari auto cu soft la motor ilegal.Firma care face asemenea modificare a paramentrilor motorului trebuie sa acorde garantie.!

Un motor fortat poate sa fie o bomba cu ceas sub capota mai ales pe autostrada la viteze mari.Prin modificarea puterii si cuplului motor este afectata cutia de viteze,ambreiajul si alte componente ale masinii.Fara o verificare auto detaliata sa cumperi un S class este o loterie.Reparatia lui te poate costa mai mult decat ai platit pe masina.!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here