Masini rulate Opel Zafira Tourer c !

Zafira Tourer c este generatia a treia de van-uri de la Opel.In Romania,Zafira este una dintre cele mai subapreciate masini rulate pe nedrept.De ce? Motivele sunt unele care deseori nu au legatura cu realitatea.Dupa ce o sa citesti acesta analiza second hand o sa iti dai seama daca merita bagat in seama acest model frumos,spatios si fiabil!

-Minusuri

-Navigatia da rateuri uneori,multi apeleaza la navigatii aftermarket,deci daca cumperi masina fara navigatie nici o problema!

-Sistemul start-stop mai bine il opriti pt ca mai mult va supara si economia de combustibil este aproape zero.

-Cutia automata de viteza are indecisa la schimbarea treptelor de multe ori,iti tine motorul prea turat sau subturat fata de ce ai nevoie.

Aceste trei minusuri sunt cele mai frecvente intalnite la acest model,alte defecte apar f rar  dupa cum confirma statistica de service europeana.

+Plusuri

-Nu mai are probleme cu rugina ca modelul B,adica a doua generatie pe care o inlocuie

-Versiunea Inovation are scaune certificate EGR,fiind cele mai bune din clasa !

-Fiabilitate care intrece orice asteptari pt un Opel si masina moderna,este cea mai fiabila din clasa sa!!!

-Oferta extrem de generoasa de motorizari,sunt chiar si versiuni cu gpl/cng de fabrica

-Flexibilitate/versalitate de vis,dupa nevoi poti scoate cate scaune vrei sau plia in cateva secunde!

-Sarcina utila la nivel de suv!

-Mai practica si spatioasa decat un break sau un suv

-Cel mai bun model din gama Opel,daca nu esti fan Opel cu acest model ai sanse mari sa devii fanul marcii

-Costul de intretinere cel mai mic din segment

Note

Caroserie 9

Sarcina utila 9

Spatiu/utilitate 10

Confort 8,5

Fiabilitate 9,5

Cost de intretinere 9

Capacitate de tractare 8

Dotari 8

Siguranta 8

Sportivitate 6

Valoare de depreciere/revanzare 6

Vrem nu vrem,Zafira nu are rival in clasa van-urilor de familie,singurul model ce se apropie putin este Renault Espace.Alti competitori din clasa sufera serios la fiabilitate!

Motorizari

Diesel

1,6-120/136cp

2.0-110/130/165/170/195cp

Benzina

1,4-120/140cp (exista versiune si cu gpl la aceasta putere)

1,6-150(exista versiune si cu gpl la aceasta putere)/170cp/200cp

1,8-115/140cp

Ce motor alegem?

Nu este o alegere simpla fiindca toate sunt fiabile dar la diesel cea mai buna alegere este versiunea de doi litri si minim 130cp.La benzina nu prea are sens alegerea altor versiuni in afara de cea cu gpl sau cng.Daca nu gasiti asemenea versiuni la vanzare este buna si cea de 1,8 litri .Zicem asta din privinta consumului mai ales cand masina este incarcata la maxim.

Concluzie

Nu ratati ocazia cand cautati masini rulate sa ocoliti acest model de Zafira .Poate inlocui cu succes un break sau un suv avand avantaje din ambele categorii de automobile.Daca nu aveti de tractat des remorci/platforme sau rulote si nu iesiti deloc in afara asfaltului nu are sens un suv.La banii care sunt ceruti pe o Zafira c la vanzare niciodata nu vei lua un suv an de fabricatie mai recent.Vorbim de suv-uri de 5 stele siguranta pasiva/activa nu chinezarii sau Duster.

Este o masina placuta la condus mai ales daca alegi scaunele certificate EGR iar pasagerii au intotdeuna mult spatiu indiferent de statura lor.Tenta este de confort si nu de sportivitate pt ca nimeni nu cauta un van sport dar versiunile de varf sunt f rapide pt un van.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *