- Multi experti auto din intreaga lume zic ca acesta generatie de c class se apropie fiabilitatea celor din 80-90′.Recordul la numar de kilometri cu accele modele a fost de 6 milioane de km .Un c class w204 in Germania(masina de taxi) a depasit 1 milion de km cu accelasi motor,cutie viteza ca din fabrica.!Benzina
- 1.6 supra-alimentat de 156 cai
- Inlocuieste 1.8 Turbo, noul 1.6 este acelasi M271 dar ca redus la capacitatea cilindrica.
- 1.8 supra-alimentat de 156 cai –
- C200 Kompressor vine pe Mercedes C Class W204 ca sa asigure performantele necesare unei berline premium.
- 2.5 V6 de 204 cai
- 3.0 V6 de 231 cai
- 3.5 V6 de 272 si 292 cai
- 6.2 V8 de 457 si 480 cai
- Diesel
- 2.2 4 cilindri de 120, 136, 170 si 204 cai
- 3.0 V6 de 224 si 231 cai – Class
- Caroserie 8
- Dotari 8
- Sportivitate 7
- Confort 7,5
- Cost Intretinere/Revizii 8
- Valoare de revanzare 8
- Spatiu interior 7
- Calitate materiale 7,5
- Fiabilitate 8
- Aceste note sunt date in raport fata de concurenta premium directa.Sunt mai putin sportive fata de seria 3 de la Bmw dar mai confortabile decat toate.Audi cu A4 este ca de obicei nehotarat,are putin din toate dar nu exceleaza la nimic in mod deosebit.Doar Lexus si Volvo se apropie de nivelul confortului unui c class acesta generatie.
- Nu discutam de designul lor,frumusete fiindca parerile sunt impartite,ce ne place noua nu le place altora si invers.
- -Minusuri
- -Uneori calculatorul nu citeste cheia. Ia ambele chei cu tine.
- -Motoarele V6 pe benzina, cod M272 si M273 au unele probleme la axul balansier si intinzatoarele distributiei.
- -Cutiile automate 7G-Tronic mai putin fiabile ca cele vechile 5g-tronic.
- -Manerele din plastic de la portiere sunt dintr-o bucata cu portiera. La schimbare trebuie data jos portiera cu totul .
- -Motorul M271, nume de cod C180 Kompressor si C200 Kompressor are unele problemele la intinzatorul lantului de distributie. Se poate rezolva schimbi distributia la 120.000 km si stai relaxat.
- -Spatiu mai mic decat alte masini din acceasi clasa
- -Materiale la interior mult sub e class dar peste Bmw e90
- +Plusuri
- -Mai bune per total ca concurenta directa din segment fiind suficient de sportiva si confortabila
- -La preturi relativ apropiate de marci de volum poti lua o masina net superioara la toate capitolele importante
- -Varietate mare de motorizari
- -Variantele pre-facelift la preturi bune
- -Exista inca in oferta motoare foarte fiabile
- -Posibilitatea echiparii masini after-market din dezmembrari cu elemente de lux sau sport pt interior,exterior la pret bun
- -Exista intre ele si foste masini de taxi ce sunt inca f bune ce mai duc inca 300.000 km si asta la un pret foarte mic.Acestea au fost in general servisate la timp si cu piese de calitate .Asta pt ca firmele de taxi sau persoanele private nu isi permiteau sa piarda bani si clienti facand economii inutile la intretinere.
- -Motorizarile pe benzina sunt uneori gasite si cu instalatie de gpl montata aftermarket in acest caz bate un diesel la costuri mici.
- Cele mai multe modele c class generatia w204 sunt c 200 si c 220 cdi. Aceasta generatie este produsa dupa anul 2007 pana in 2014.In anul 2010 a avut loc un facelift,acesta a dus modificari multe si importante.Farurile pe fata sunt mai alungite,migdalate nu mai au forma aproape dreptunchiulara .La interior sunt putin mai rotunjite formele si cu o tenta mai sportiva cu scopul de a fura din clienti lui seria 3.
- Cea mai importanta modificare adusa de facelift este trecerea la motorizari euro 5 atat pe benzina cat si diesel.In acest caz avem doua vesti,una buna si una proasta pentru fanii Mercedes.
- Vestea buna este ca motorizarile pe benzina au devenit mult mai economice apropiate de diesel dar si mai puternice.Este un lucru rar intalnit in lumea auto sa creasca performanta si eficienta fara sa afecteze consumul si chiar si fie mai mic!
- Motorizarile pe benzina euro 5 sunt cu injectie directa,cele euro 4 fiind cu injectie indirecta,multipunct denumita.Singura slabiciune a celor euro 5 este ca nu prea se impaca cu instalatiile gpl .Costul unei instalatii pe gpl pt asemenea motoare este de minim 1500 euro iar economia realizata nu este grozava .Acest fapt se intampla pentru ca masina niciodata nu va functiona 100% doar pe gpl .Calculatorul instalatiei injecteaza benzina mereu minim 30% pe parcursul functionarii motorului asta pt a proteja motorul.
- Vestea proasta este la motoarele diesel euro 5.
- Aceste motoare nu mai sunt la fel de fiabile ca vechile euro 4 si distributia este asezata in spatele motorului.Au cam acceasi problema cum au motoarele Bmw euro 5 cu distributia.
- Inlocuirea ei este foarte scumpa pentru ca este nevoie sa se scoata motorul pentru a o schimba .Putine unitati service au echipamentele necesare sa poata faca acesta operatiune rapid si eficient.
- Oferta cea mai generoasa pe piata second hand este la versiunile diesel de baza pt ca aceste au fost cele mai vandute de noi.In afara persoanelor fizice au fost alegerea multor firme din diverse domenii si de taxi.Majoritatea sunt echipate cu cutii de viteze in 5 sau 7 trepte in functie de anii de fabricatie.Diferenta intre cele doua tipuri de cutii de viteze este ca cea cu 7 rapoarte este mai economica si performanta.Slabiciunea ei este ca fiabilitatea ei nu este la nivelul extrem de ridicat de a fost cea veche in 5 rapoarte/trepte.
- Inlocuirea la maxim 60.000 km a uleiului din cutia de viteze este obligatoriu desi poate atunci cutia nu da semne de oboseala.Cand apar semnele de slabiciune este deja prea tarziu deseori iar costul repararii/inlocuirii nu este deloc mic.
- Sfatul a multor experti auto este de a schimba uleiul din cutia de viteza automata indiferent ca este in 5 sau 7 trepte.Unii vanzatori vin cu acte,facturi,istoric de service fals,contrafacut si pot fi pacaliti uneori si experti auto de un fals bine facut.Din oboseala,greseala,neatentie sunt si ei oameni se pot insela .
- Multi experti auto in privinta distributiei sunt de parere ca daca vrei motorizare euro 5 diesel schimbul acesteia sa se faca la maxim 120.000 km.La motoarele euro 4 recomandat este ca la 200.000km sa fie facut preventiv schimbul distributie.Acesta nu are problemele celei euro 5.!
- Cea mai buna alegere in cazul in care bugetul nu este o problema prea mare este euro 5 benzina+cutie viteza manuala,echipare elegance sau avantgarde.Pretul acestora este uneori si cu peste 3000 euro mai mare decat al altor versiuni.
- Nu ignorati versiunile break,dupa parerea noastra sunt o alegere mai buna decat sedanul,sunt mai practice,spatioase cam la acceasi bani .La viteze mari de autostrada un break este mai stabil ca un sedan fapt demonstrat in testele dinamice .Au stabilitate mai bune pentru ca in general au un coeficient aerodinamic mai bun decat sedanul.Fluxul de aer si curentii in cazul breakului stabilizeaza puntea spate nu o fac sa topaie ca la sedan.
- Versiunile coupe si cabrio fac imposibila folosirea locurilor din spate din cauza spatiului prea mic.Cumparati aceste versiuni doar ca pe a doua masina pentru ca se revand foarte greu.Acestea modele sunt doar pentru distractie si plimbari scurte de weekend.
- La pretul unui Logan nou se poate cumpara o asemenea versiune in stare foarte buna,acesta ingroapa 3 Logane daca este la mana buna masina.Ca masini noi au fost creditate cu o garantie anticoroziva de 30 ani probleme cu rugina nu ar trebui sa apara daca masina nu va suferii accidente.
- Cel mai mare pret il au versiunile AMG fiind foarte putine la vanzare.Pretul lor este cel putin de 3 ori mai mare decat al altor versiuni si are devalorizarea cea mai redusa dintre toate.Diferenta de pret se justifica fiind putine elemente in comun cu una normala.Motorul este construit manual si testat ca cele de F1,poarta semnatura inginerului ce a asistat la ansamblare lui.Diferenta intre versiunea AMG si rivalii Bmw M3 si Audi RS4 este ca nu sunt asa brutale fiind mai docile si usor de condus chiar si de amatori.Ofera sportivitate doar cand este calcata pedala ceva mai tare la mers normal se comporta ca orice model al marcii,nu pune probleme de acomodare.
- Carcotasii ar spune ca pe circuit il bate M3 iar un RS 4 este mai usor de condus si performant pe asfalt umed sau iarna pe zapada.Acestea sunt simple detalii nu suntem la curse dar soferul unui Amg se ridica de la volan mai odihnit,relaxat decat in cazul rivalilor.In trafic diferenta accea minora in minus de sportivitate nu o vei simti niciodata.
- Concluzie
- In calitate de experti auto in functie de bugetul disponibil daca va place acesta generatie va oferim cateva idei.
- -Nu conteaza numarul kilometrilor ci starea tehnica a masinii.Pot fi masini cu peste 400.000km in stare excelenta dar si epave cu sub 190.000km.In cultura auto acest aspect este numit piesa dintre scaun si volan,adica soferul,propietarul.
- -Nu conteaza numarul de propietari anteriori.Un singur propietar sau maxim trei nu inseamna obligatoriu ca masina este si in stare foarte buna.Nimic nu garanteaza asta.Noi ca romani inca avem acesta prejudecata!
- -Nu conteaza neaparat ca masina sa fie full option.Unele dotari se pot implementa si din dezmebrari.Elemente de interior,elemente de caroserie,jante sau altele ce pot fi gasite la preturi decente.
- -Nu conteaza culoarea masini daca iti place nuanta sau starea ei,asta se poate remedia.Asta sa fie cel mai mare defect al masinii respective,se poate colanta,pune folie sau face o revopsire.
- -In afara partii tehnice cel mai mult conteaza starea caroseriei.Daca a fost implicata in accidente ce a afectat structura caroseriei sau prezinta rugina accea masina este un gunoi ce iti va toca bani si pune in pericol viata.
- -O alegere foarte buna a masinii nu poate fi facuta in o ora sau la vizionarea unei singure masini.Sunt cazuri exceptionale in care se poate intampla sa gasesti masina potrivita din prima data.Graba strica treaba,o masina nu cumperi in fiecare zi sa fie prea ieftina si sa nu conteze acest detaliu.
- -Daca gasiti experti auto ce va promit o masina buna la pret foarte bun in timp foarte scurt feriti-va de ei pt ca aceste masini se vand cel mai rapid .
- -In calitate de experti auto si de oameni responsabili preferam sa pierdem clienti decat sa acceptam compromisuri.!
- https://www.youtube.com/watch?v=OWnDs-g0Fww

Am achiziționat de curând un C-Class CGI 250 1.8 204 CP, ce părere aveți despre aceste motoare?
Sunt bune,nu au fost raportate probleme,ai grija insa ce combustibil alimentezi,existe diferente mari intre diverse firme si daca pui benzina ce nu este de calitate buna este posibil sa ai probleme.Sa fie cifra octanica care scrie in cartea masinii.Daca faci intretinerea cum trebuie nu ar trebui sa ai probleme cu acest motor pe viitor!
buna ziua! am achizitionat un mercedes w 204 1.8 cgi, benzina 2012. imi puteti spune ceva de acest motor? multumesc !
Acum daca deja ai cumparat masina este cam tarzie aceasta intrebare.Motorul este cu injectie directa de combustibil si trebuie sa fi atent la cateva aspecte.
1. Sa nu montezi niciodata gpl pe aceasta masina daca nu vrei sa arunci banul pe geam si sa strici motorul,cele vechi cu injectie multipunct adica indirecta nu aveau nici o problema cu gpl montat!
2.Sa nu te sperie consumul ,in special cel urban,in oras,anticipeaza traficul si adopta un stil relaxat nu agresiv de condus in acest caz
3.Sa nu mergi cu masina sub 2000 de ture,evita pe cat posibil acest lucru pt ca la injectie directa de combustibil se poate depune mult mai multa calamina,cocs spune cum doresti si iti fura din caii putere iar masina pe viitor va avea nevoie de reparatii scumpe.Gandeste ca ai cumparat un diesel dar cu deosebirea ca la tine ai sanse mai mici de a strica egr,flitru particule sau altceva in afara motorului.
4.Vezi de unde alimentezi,aceste motoare sunt pretentioase la calitatea benzinei,fa o proba de laborator din mai multe benzinarii cu cativa litri si numai de acolo sa alimentezi,nu intotdeauna pret mare inseamna si ca e buna.Alta posibilitate este sa alimentezi cativa litri din fiecare benzinarie si vezi cu merge masina dar in acest caz iti dai seama mai greu de calitatea benzinei pt ca nu avem autostrazi sa faci o proba cam in cate secunde prinde x viteza si cum trage masina.
5. Am inceput un canal de youtube cu numele auto verificate si intra acolo sa te abonezi pt si mai multe informatii legate de masini pe viitor,drumuri bune sa ai si sa te bucuri de bijuterie ,imi place accel model cum este,ai gusturi bune!
Salutare
Am cumpărat un Mercedes c 200 2009 1.8 Benzina și Gpl am problema la închidere centrala imi puteți sa ma ajutați cu problema asta
0759559527
Ok discutam!
Salut sunt pe ultima sută de metri în achiziția unui auto Mercedes c 180 kompressor din 2007 model elegance cu 204000 km ce mă sfătuiți menționez că topul este rudă și a achiziționat mașina din Germania în 2019 de la privat la 160000 mulțumesc
Salut! Detalile acestea sunt nesemnificative pe care le spui pentru ca daca nu vad masina respectiva este imposibil sa iti dau un verdict clar,exact daca merita sau nu cumparata.Am de ex serviciul de cautare si verificare masini si acolo pot da verdicte clare pt ca vad si probez accele masini dar in cazul tau cum o vrea Dumnezeu,este loterie,oricum fara sa o vada un mecanic,tinichigiu sau macar electrician auto nu poti sa stii ce cumperi insa decizia iti apartine daca risti 150 de lei constatere in service independent sa o duci unde vrei tu si nu vanzatorul sau risti cateva mii de euro.
Mașina nu mai are asigurare, am fost cu un mecanic asesta mia spus că este ok din câte a văzut nu am avut posibilitatea să o urcăm pe elevator aș putea să pun link cu anunțul
Cum procedăm o puteți verifica
Daca ati verificat masina cu mecanicul faceti asigurare la masina si trebuie probata la drum cum merge.Eu nu merg la verificari auto cu masini fara asigurare sau cu ea expirata ca orice masina inainte de a fi cumparata trebuie probata cum merge.Ma uit degeaba la poze cu masina sau anuntul daca nu probez masina respectiva deci faceti asigurare si mergeti cu mecanicul la o proba de drum.Daca va este ruda sau prieten cunostinta vanzatorul intelegetiva cu el,faceti asigurare si daca e ok platiti contravaloarea asigurarii cand cumparati masina.Daca nu vrea deloc sa faceti asigurare decat dupa cumpararea ei clar are ceva de ascuns la masina si nu este om serios,motiv pt care a lasat sa expire asigurarea si nu a mai vrut sa faca alta noua ca sa o vanda asa cum este!
Mulțumesc frumos pentru sfaturi, as mai avea o rugăminte am și o a 2 opțiune un renault koleos 2.0 dci ce părere aveți nu că Mercedes ar avea ceva dar am probleme cu soldul drept și o poziție mai înaltă la volan mi-ar fi mai comodă încă o dată mulțumesc frumos
Sunati-ma la 0768.917.273 pt consiliere auto despre ce masini doriti sa luati si va pot da o lista de modele,masini si anunturi care se incadreaza in bugetul de aveti.
Salut Bogdan daca imi permiti (pe nume) Doresc achizitionarea unui Mercedes C200 2015 Motor 2.0 184 (benzina) cutie manuala. Spune-mi te rog, bineinteles daca imi poti oferi niste sfaturi. Multumesc cu stima.
Poti suna la 0768.917.273 oricand vrei si discutam,daca nu pot raspunde vad apelul si sun eu inapoi.Nu prea am timp de mesaje!
Va salut!am un Mercedes 280 automat benzina motor 3,l plus gas din 2008.C klasse T model.in mers mia făcut pana acum de câteva ori o trasnitura și o hop ca su cum as da intr-o groapa da se se audă de pe spate zic eu de la cardan.nu am ideie ce ar putea fi ..va rog o părere dacă știți ceva .aștept va mulțumesc !
Ne puteti suna la 0768.917.273 si putem discuta cateva minute.
Buna Bogdan ,am cumparat de curand un mercedes c220 CDI 170 CP din 2012 cu 360.000 de km zic eu super intretinuta . Ma interesează daca sa ii fac schimbul de distributie sau nu …de la cine am luato spune ca la facut acum nu stiu ce sa cred…. Tu ce parere ai si cam cat ar costa informativ …si inca o intrebare, foresc sa schimb discurile si placutele de frana ,ce sfat imi poti da referitor la ce marca de discuri si placute sa cumpar? Mentionez ca vreau ceva bun . Multumesc frumos si astept un raspuns.
Te rog sa ma suni pe 0768.917.273 ori dai mesaj pe whatsapp si te sun eu inapoi,asa econimisim timp si in cateva minute discutam.
Bună!Am achiziționat un C180,motor 1,6 benzina, 115 KW,avantgarde,122000km,manuala. ULTIMUL SCHIMB A FOST FACUT CU HELIX 0W40.CEI DE LA REPREZENTANTA MI-AU SPUS SA FOLOSESC UN 5W40 .AS MAI VREA O PĂRERE…MULȚUMESC!
Daca asculti dupa amatori pe viitor o poti strica,nu este nici uleiul de calitate nici vascozitatea potrivita,pentru mai multe amanunte si informatii ne puteti contacta la 0768.917.273 cu un mesaj dupa seria de caroserie.Esta pacat de masina care o ai sa iti bati joc de ea cu Shell care este la fel de prost precum Castrol sau alte produse cu multe reclame pe toate gardurile !
Salutare, as vrea sa mă orientez spre un c class w204 intre 2011-2013 , mai exact un c250cdi, vreun sfat, sau sunt probleme notabile? Stiu că are doua turbine
Ne poti contacta la 0768.917.273 pt mai multe amanunte si informatii,in Romania extrem de putini posesori de Mercedes stiu ce le trebuie la masini sau au interesul sa le intretina cum trebuie.Noi oferim un pachet complet de intretinere exact ce trebuie facut la ele sa nu fie probleme niciodata la niciun model.