Masini Germania second hand Jaguar!

Pentru inceput relatam un scurt istoric al marcii Jaguar!

Jaguar a fost fondată ca Swallow Sidecar Company de Sir William Lyons în 1922, prima oară făcând atașe de motocicletă înainte să treacă la autoturisme.

In 1935 marca Jaguar s-a lansat pe piata pentru prima oara cu un sedan complet nou si cu o gama de masini sport. William Heynes lucrase mult timp pentru a produce o sectiune inovatoare in forma de cruce a sasiului pentru o noua gama de modele vast imbunatatita.

Intre timp Weslake isi indreptase talentul spre motorul Standard si adoptand supapa in cap a reusit sa creasca randamentul de la 75 CP al motorului initial cu supape laterale de 21/2 litri, la nu mai putin de 105 CP. Pentru noul sasiu si pentru motor, Lyons a schitat un nou stil de caroserie, nu atat de viu colorat ca modelele anterioare, si totusi stilat. Intr-adevar, se apropia de Bentley-ul contemporan care costa de patru ori mai mult!

În 1961, Jaguar a scos pe piață modelul E-Type, o adevarată legendă automobilistică. În următorii 13 ani au fost produse 70.000 de astfel de unități. Felina E-Type era prima masina sport care avea frane ceramice.!!!In ziua de azi doar masinile extrem de scumpe au frane ceramice si uneori ca optiune nu standart .

In prezent Jaguar Cars Ltd., mai bine cunoscută ca Jaguar este un producător de mașini de lux britanic cu sediul în Whitley, Coventry, Anglia. Aceasta este o filială deținută în totalitate de societatea indiană Tata Motors Ltd. și este exploatat ca parte a afaceri Jaguar Land Rover.

Jaguar este o marca engleza cu o istorie si traditie impresionanta fiind singurul rival adevarat al lui Mercedes in urma cu 40 de ani fiind primul constructor din lume ce a construit prima masina cu caroserie integral din aluminiu cand nimeni nu credea ca este posibil.

Jaguar era numit in trecut un mini Bentley,Rolls Royce din cauza calitatii materialelor folosite,stilului si designului masinii.In ultimii 30 de ani Jaguar a suferit foarte mult scazand vanzarile la un minim istoric al marcii din cauza neadaptarii la piata auto si producerii a masini prea clasice pentru timpurile moderne si a tehnologiei invechite

Jaguar a fost cumparat de Ford o perioda aproximativ 10 ani si in loc sa progreseze Jaguar a avut probleme si mai grave din cauza Ford care a folosit pt Jaguar 80% piese de Ford in loc sa sustina financiar sa isi dezvolte singuri tehnologia.Pentru fani Jaguar si pentru alti clienti noi acest lucru a fost o dezamagire si nu au mai vrut sa auda de Jaguar,un Jaguar avand pretrul dublu si uneori triplu fata de Ford.

Ford a vazut ca nu este in stare sa gestioneze o marca de asa calibru si pierde bani a pus Jaguar la vanzare si a vandut-o in pierdere fata de costul cumpararii,cumparatorul a fost Tata.Culmea ironiei Tata este un grup auto indian intorcand roata istoriei sa cumpere indienii (fiind in trecut colonie engleza) un simbol englez .
Sub acoperis indian marca a inceput sa inoveze,schimbe designul si sa devina o alternativa de luat in seama pentru cei care vor masini premium de lux originale .

Fiabilitatea este in crestere dar nu este grozava la modele foarte vechi!

+Plusuri 

-design original

-materiale de calitate

-caroserie si vopsea de calitate la multe modele

-unele modele au caroserie integral sau partial de aluminiu deci nu vor exista probleme cu rugina niciodata

-confort la nivel bun peste alte marci la fel de scumpe

-sportivitate ridicata mai ales la versiunile sportive

-piele naturala ca la Bentley la unele modele ce au fost full option

-insertii de lemn nobil ,nuc,cires rosu nu au plastic vopsit sa para lemn ca alte marci ce iti cer bani pt plastic

-insertii de aluminiu,fibra de carbon la modele mai

-rezista mai bine in timp fata de restul concurentei interiorul masinii fiind materiale calitative

-preturi la second hand mici fata de concurenta lor

-Minusuri

-fiabilitate redusa in special la modele ce au piese si motoare Ford folosite

-piese scumpe si greu de gasit,adus repede

-putini mecanici se pricep sau au curaj sa repare Jaguar

-devalorizare mare la revanzare

-greu de revandut,multi romani nu stiu inca ce inseamna Jaguar

-probleme de fiabilitate la unele motoare diesel

-cutii de viteze automate cedeaza repede fiind sensibile daca nu au fost bine intretinute

-probleme electrice dese la modele mai vechi de 10ani.

Daca vreti un Jaguar va putem ajuta sa va cumparati singuri sau impreuna cu noi masina dorita. La partea de service,reparatii avem oameni priceputi  cu preturi decente .Optional putem oferi o revizie completa a masinii (nu doar ulei si filtre) la cumparare.

O foarte mare greseala fac cei care ignora unele modele Jaguar extrem de bine construite.Ca ex Jaguar Xj(caroserie aluminiu) per total ca masina este peste Bmw seria 7 fiind la nivel de Audi A8 sau peste el dar cu preturi mai reduse.Exista unele versiuni speciale,mai rare ce-i drept de au interioare cu materiale la nivel de Bentley si Rolls Royce ce nu exista nici un plastic la interior.Aceste modele au doar lemn,crom,aluminiu,fibra de carbon,piele naturala chiar si pe plafon sau podea.

Jaguar la marcile premium in afara de Mercedes are cele mai scumpe,multe si valoroase modele clasice vandute la licitatii uneori si cu milioane de euro.

In cazul alegerii unui model deosebit valoarea unui Jaguar va creste pe viitor,in afara tarii uneori un Jaguar este pastrat sau lasat ca mostenire in familie .Daca propietarul nu primeste suma de bani dorita sau este dezmembrata pe bucati si vanduta la colectionari.Multi care vor un Jaguar aleg caute masini Germania din cauza ofertei generoase.

Un model foarte cautat si foarte greu de gasit este XKR dotat cu turbocompresor in loc de turbina.Diferenta se observa pozitiv in lipsa golului turbo dar cresterea consumului.In general o masina ce este supraalimentata cu turbocompresor mecanic raspunde mai rapid la acceleratii.Consumul acestora este cu 1-3 litri mai mare decat la cele turbo in functie de marca si capacitatea motorului.

Avantajul cel mai mare al acestei solutii este ca in general sunt mult mai fiabile decat turbinele.Daca dati cautare pe google masini Germania nu o sa vedeti nici un Jaguar pentru ca romanii nu cauta inca acesta marca.Mergeti in Germania pentru a avea sansele cele mai mari sa va gasiti masina  Jaguar dorita.Evitati motorizarile de origine Peugeot sau Ford aceste sunt 99% diesel .Jaguar adevarat nu este diesel !

Concluzie

Vrei Jaguar si nu gasesti in tara ce iti doresti sau la bugetul tau tasteaza masini Germania.Sansele sa iti gasesti favorita cresc simtitor.Nu este un cuvant magic dar pe expresia masini Germania in 99% din cazuri am gasit oferte de nerefuzat!

In clipul de mai jos aveti una dintre cele mai dorite modele Jaguar cum se fabrica.

 

 

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Transport curier gratuit la valori de + 300lei. Sub 300 lei transport curier 30 lei , valoare minima a comenzii este de 200 lei