Verificare masina Nissan Qashqai(2007-2013)!

La serviciul nostru de verificare masina am avut acest model de cateva ori suficient pentru a face o analiza in acesta pagina.Nissan Qashqai este cel mai vandut suv japonez din Europa fiind modelul ce a aduc la profit marca japoneza.Fiind si la prima generatie cu atat mai mult uimeste succesul sau chiar si acum cand este second hand.Totusi in gama Nissan X-Trail este mai bun dar putini oameni stiu asta.La sfarsitul analizei sh o sa cititi daca merita sau nu cumparat!

-Minusuri

-Etrierii

Apar scurgeri de lichid blocand blocarea pistonului inoxidabil

Rugina

-Nissan nu scapa de boala specifica sorei de concern Renault.Apare destul de des pe lonjeroane adica acolo unde este imposibil de vopsit fara sa poti scoate motorul.

-Pompa de ulei

La motorul diesel de doi litri acesta cedeaza cel mai des,pericolul este ca poti distruge motorul acesta nemaiavand ungere.In momentul aparitiei martorului pompa de ulei in bord opriti masina si nu o mai porniti pana nu schimbati pompa!

-Cuzineti

La motorul de 1,5 dci,cuzinetii sunt sensibili iar daca se defecteaza si distruge bielele.In acest caz motorul este distrus,alt motor nou!

-Planetare fragile

Problema lor sunt burdufurile,daca nu sunt bagate in seama sunteti nevoiti sa schimbati planetarele.Pt o cheltuiala de sub 1000 lei puteti da de trei ori mai mult pe alte planetare noi.

-Amortizoare puntea spate

Este o probleme tipica lui Qashqai la cele produse pana in 2009,la celalalte sa constantat o rata de defectiunie mai redusa.Puteti recunoaste rapid defectarea pt ca produc zgomote cand treceti peste denivelari,gropi  iar in Romania avem destule!

-Capacitate de tractare mica

Alte suv-uri din segment tracteaza lejer doua tone iar Qashqai doar 1400 kg !

-Calitate interior

Am fost dezamagit de plasticele prea dure si calitatea fabricatiei.Fetele de usi daca bati putin cu palma in ele si impingi se misca.Ca ex Duster este mult mai solid la acest capitol si este si mai ieftin!

-Protectii plastic

Sub protectiile fragile de plastic in timp poate patrunde apa si apare rugina.In afara asfaltului cu siguranta se vor desprinde putin numai bine cat sa infiltreze apa acolo.

+Plusuri

-Tractiune buna

-Capacitati bune in afara asfaltului.Asta se datoreaza in special datorita consolelor scurte si dimensiunilor compacte nu ramane suspendata.Nu va ganditi totusi sa faca ce face un off roader veritabil !

-Cost de intretinere redus(fata de alte masini suv)

-Consum decent

-Piese usor de gasit si la preturi mai mici decat alte japoneze

-Elemente de caroserie sau interior usor de gasit pe piata second hand fiind multe vandute

Note

Caroserie 7

Confort 7

Sportivitate 5

Fiabilitate 6

Cost de intretinere 9

Dotari 6

Aptitudini in afara asfaltului 9

Sarcina utila 6

Capacitate de tractare 5

Depreciere/revanzare 7

Bazat pe tehnica Renault la acest model au uitat ca este totusi un suv altfel nu avea o sarcina utila mica.Capacitatea de tractare este si ea la nivelul unui turism normal si este taxat la note,pt ca asta este punctul forte al unui suv!

Gama de motorizari

Diesel

1,5dci-103/106cp

1,6dci-131cp

2.0dci-150cp

Benzina

1,6-114/117cp

2.0-141cp

Ce motor alegem?

In gama diesel motorul de 1,6 dci este cel mai fiabil iar la benzina cel de doi litri este alegerea noastra.Restul motoarelor merita doar daca gasesti oferta de nerefuzat pe piata second hand sau mergi putini km anual.In aceste cazuri este un risc asumat.

Concluzie

Daca ai planuri pt tractare remorci/platforme sau rulote ocoleste acest model pt ca te va supara.Bineinteles poti incerca dar iti bati joc de masina si banii tai.Un Duster de ex este mult mai bun la asta fiind si mai ieftin.Este unul dintre cele mai supraevaluate suv-uri din piata si nu il vei gasi deloc ieftin.Partea buna esta ca daca ai sansa la oferta buna nu se devalorizeaza prea tare fata de un model Renault sau Duster ce au acceasi tehnica.

Daca vrei acest model putem face o verificare masina inainte de cumparare.Mai ieftin este sa previi decat sa tratezi iar serviciul de verificare masina iti ofera si alternative in caz ca accea masina nu este in regula.Optiunea iti apartine,important este sa te poti bucura deplin de ce cumperi.Fiind atat de vanduta si dorita sunt destule provenite din Anglia ce au avut conversie de volan sau venite de la licitatii din alte tari europene.Ambele variante sunt de evitat,nu ai vrea o masina la care sa nu se deschida airbag-urile sau o epava de la licitatii.La licitatiile auto cele bune se vand supraevaluat ca se bat toti pe ele iar epavele la pret de en gross.!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *