In acesta pagina este una dintre masini verificate de noi si pozele cu acordul propietarului masinii.
Masina se prezinta exact ca in poze,este modelul cu facelift face parte din ultimele produse ale acestei generatii ce are nume de cod intern w 203 in denumirea Mercedes.
Motorul este 1,8 benzina si este supraalimentat cu turbocompresor nu cu turbina.Diferenta intre acest tip de motor si cele au turbina este raspunsul mai rapid,fara gol turbo fiind numit turbo lag acest fenomen.La condus se comporta asemanator unui motor aspirat dar are mai multa viata si cuplu in el nefiind nevoie sa urci la turatii ridicate pentru depasiri si acceleratii rapide.
Consumul mediu afisat la bord in parcursul testului a fost 7,4litri dar cu parcurs mixt oras-extraurban,la drum lung mers in afara orasului la viteze in limite legale consumul poate scadea sub 7litri .Consumul dupa parerea noastra este decent si la rulaje sub 25.000km anual este o alegere mult mai buna decat motorul diesel de 2,1litri fiindca per total iesiti mai ieftin la intretinere si costuri pe termen lung.
Masina avea distributia recent schimbata,fara probleme mecanice,electrice .Caroseria nu a fost afectata in trecut de accidente,are doar cateva zgarieturi la bara spate si fata in partea de jos a spoilerului.Bateria trebuie inlocuita pe viitor fiind destul de veche.
Km la bord afisati 220.000,spre deosebire de alte masini chiar par reali,unele masini nici la 130.000km nu arata asa bine la interior fara nici o zgarietura,ruptura sau elemente decolorate,decojite,matuite din cauza uzurii .Masina are carte service pana la 140.000km,a fost cumparata de cativa ani de propietar.Nu are tapiterie de piele ci de material textil,stofa,se prezinta in stare buna fara a avea rupturi sau defecte.Dotarea masinii este foarte bogata avand unele dotari ce sunt gasite la alte marci si modele doar la ani dupa 2011.
In tara sau afara tarii aceste modele sunt trecute uneori pe gpl de cei care merg multi km ,ca orice motor cu injectie indirecta fiind denumita multipunct functioneaza foarte bine.La masinile cu injectie directa nu este recomandata montarea de gpl si poate afecta motorul iar economia este redusa fiindca mereu injecteaza in motor minim 40% benzina indiferent de regimul de turatie.
Pretul afisat la vanzare este de 4800 euro,in acest pret propietarul ofera si 4 jante+4 capace de roti ale masinii,asa a cumparat-o din Berlin asa o vinde.Apreciem ca nu vinde separat fata de masina ca altii ce vand masina fara nimic la ea .Pretul poate parea mare la prima impresie dar daca cautati o masina la acesti ani sa prezinte atat de bine o sa vedeti ca nici in Germania la propietari privati sau alte tari nu este mai ieftina.
Este singura masina a celui cu masina la vanzare,nu accepta decat bani cash nu vrea schimb cu altceva sau alte variante.Diferenta intre acesta motorizare si una diesel accelasi model,an este de rafinament,silentiozitate si de minim 180.000km mai putini.Am condus si testat versiunea diesel la acest model si la prima cheia mai ales iarna la rece parca pornesti tractorul fiind zgomotoasa si cu vibrati mari ale motorului induse in caroserie.La condus versiunea diesel sunetul motorului se aude destul de tare la aproape orice turatie,chestie ce te face sa crezi ca nu conduci Mercedes si o marca oarecare.
Conduceti un Mercedes cu acesta motorizare sau alta pe benzina si o sa vedeti cat de silentioase si rafinate sunt fata de orice diesel,in tara noastra inca exista obsesia diesel desi 90% din soferi merg pana in 19.000km anual si arunca cu banii pe fereastra.
In caz defectiunii pe viitor al unui asemenea model fata de unul diesel costul reparatiei este cu minim 50%mai mic decat la diesel,daca vreti obligatoriu diesel trebuie folosita doar motorina,ulei de cea mai buna calitate plus aditivi de motorina si ulei premium pt o functionare perfecta cat mai mult timp.
Diferenta intre acest model din acest an si cele pana in 2005 sunt dotarile mai bogate,design mai modern si rezolvarea problemelor de fiabilitate avute de aceasta generatie fiind recomandate pt raportul foarte bun pret–fiabilitate-dotari.La preturi intre 3000-6000 euro se gasesc masini de incredere ce daca au fost bine intretinute mai duc minim 150.000km fara probleme majore.
Mai jos va sunt prezentate datele tehnice ale acestui model.
Tip motor | C 180K (143 Hp) |
Număr de uşi | 4 |
Putere | 143 CP /5200 rot/min |
Viteza maximă | 223 km/h |
Acceleraţia de la 0 la 100 km/h | 9.7 sec |
Volumul rezervorului | 62 l |
Anul începerii producţiei | 2004 an fabricatie |
Anul opririi producţiei | 2006 an fabricatie |
Tipul caroseriei | Sedan |
Număr de scaune | 5 |
Lungime | 4526 mm. |
Lăţime | 1728 mm. |
Înălţime | 1426 mm. |
Ampatament | 2715 mm. |
Ecartament faţă | 1505 mm. |
Ecartament spate | 1476 mm. |
Volumul minim al portbagajului | 455 l |
Amplasarea motorului | Faţă, Longitudinal |
Volumul motorului | 1796 cm3 |
Cuplu | 220 Nm /2500 rot/min |
Sistemul de combustibil (Fuel System) | injecţie multi-punct (injecţie multipunct) |
Tipul turbinei (Turbine) | compresor |
Distribuție | lant |
Poziţionarea cilindrilor | in linie |
Numărul de cilindri | 4 |
Diametrul cilindrilor | 82 mm. |
Cursa cilindrilor | 85 mm. |
Raport de compresie | 10.2 |
Numărul de supape per cilindru | 4 |
Tipul de combustibil | Benzină |
Tractiune | Spate |
Numărul de viteze (cutie manuală) | 6 |
Suspensie faţă (front suspension) | stand coborat |
Suspensie spate (rear suspension) | stabilizator transversal |
Frâne faţă (Front brakes) | discuri ventilate |
Frâne spate (Rear brakes) | disc |
ABS | da |
Tipul de virare (steering type) | cremaliere |
Consumul de combustibil – urban | 11.4 l./100 km. |
Consumul de combustibil – extra-urban | 5.9 l./100 km. |
Consumul de combustibil – mixt | 7.9 l./100 km. |
Masă proprie | 1405 kg. |
Masă maximă autorizată | 1955 kg. |
Dimensiunea pneurilor | 205/r 16 |
Dimensiunea jantelor | 7J x 16 |