Descriere
SIROIL EXTRASINT SAE 5W-30 C3 VW 504-507 este ulei de motor cu un amestec exclusiv de baze sintetice virgine imbogatite cu un sistem de aditivi testati ce ating si depasesc performantele standardelor constructorilor auto oferind tehnlogie de curse adaptata pentru conditii de trafic cotidian.Nivel de performanta de grupa 5,uleiuri pao+ester la preturi similare uleiurilor normale de grupa 3,in numeroase cazuri depaseste performanta unor marci ce costa +100 euro bidonul de 5 litri,probe confirmate prin teste pe motoare,nu doar in laboratorul de testare.
Pretul afisat este pentru bidonul de 5 litri,la litru pretul este de 75 lei,la valori de +300 lei transportul prin curier este gratuit la orice produs de pe acest site !
Producatorul asigura urmatoarele performante si specificatii-
1-Tehnologie de curse la preturi decente,poate invinge intre cele mai scumpe uleiuri de curse din lume datorita pachetului de aditivi de ultima generatie anti-oxidare,anti-uzura,anti-frictiune
2-Produs care poate sa fie utilizat impreuna cu tratamente anti-consum ulei in cazul motoarelor cu consum exagerat de ulei,are o baza virgina de aditivi dar care permit utilizarea produselor anti-scurgere ulei din motoare uzate
3-Se poate utiliza impreuna cu tratamente de motor pentru reducerea zgomotului motoarelor si reducerea temperaturilor in conditii grele de lucru fara a afecta calitatea uleiului datorita compozitiei speciale ce lasa tratamentele sa se depuna uniform in motoare
4-Fluiditate dusa la extrem la vascozitate 5w30 are viteza de curgere similara cu uleiurile de curse 0w30 grupa 5,pao+ester
5-Formularea complet sintetică cu vâscozitate scăzută ajută la creșterea eficienței motorului și la îmbunătățirea protecției în fazele cele mai critice.
6-La temperaturi ridicate ofera o protectie mai buna decat cea oferita de uleiurile cu vascozitate mare, garantand certitudinea de a putea solicita performante maxime de la motoare performante de ultima generatie.
7-Asigura o fluiditate excelenta la temperaturi scazute si o mai buna extindere a intervalului de schimbare.
8-Complet compatibil cu filtrele de particule DPF de ultimă generație și convertoarele catalitice de reducere a NOX.
9-Ulei creat special pentru lubrifiere extrema in conditii extrem de grele de lucru,pompabilitatea sa si stabilitatea exceptionala anti-oxidare asigura comportament sportiv chiar pe cele mai uzate motoare
10-Protectie excelenta impotriva falsurilor si produselor reciclate,ambalaj cu protectie anti-lumina si valabilitate doar 3 ani pentru
asigurarea calitatii produselor in timpul transportului,depozitarii.Sub capac exista strat de 3 ori mai gros decat folia sigilianta de la alte marci pentru a se asigura ca produsul nu intra deloc in contactul cu aerul !
11-Tehnologia Super Clean asigura cel mai curat ulei de motor din lume datorita lipsei impuritatilor din procesul de productie deoarece tot procesul de fabricatie include instalatii de inox si oteluri inoxidabile.
SPECIFICAȚII
API SN/CF ACEA C3 Comp. VW 507,00 VW 504,00 BMW LL-04 MB 229,51
Producatorul ne ofera garantie la acest ulei de motor pentru orice motoare ce au specificatiile enumerate mai sus daca se respecta aceste cerinte pe care producatorul de ulei le recomanda-
1-Filmarea schimbului de ulei folosind acest produs si filmarea inlocuirii filtrelor de ulei,aer si combustibil pentru dovada ca mecanicul a procedat corect la revizie.Proba video trimisa pe emailul acestui site,insotita de nume,prenume,judet,nr telefon,nr inmatriculare,model,motor,marca pentru a putea sa fie stocata in baza de date !
2-Curatarea motoarelor conform specificatiilor Auto Verificate cu solutii profesionale de tip flush engine inainte de utilizarea acestui produs.In caz contrar se anuleaza raspunderea firmei deoarece mizeria ramasa de la alte revizii in motor si pe peretii baii de ulei vor degrada mai rapid uleiul nou si scurta durata de viata din cauza mizerei ce se va amesteca cu ulei nou.La 2 ani sau maxim 3-4 revizii se recomanda curatarea motorului cu aceste produse daca vrei performante maxime indiferent de numarul de kilometri ai motorului !
3-Verificarea filtrului de aer la fiecare 5000 de km,in caz de imbacsire totala,se schimba obligatoriu filtru de aer cu altul nou !
Din cauza imbacsirii filtrului de aer in motor nu mai intra aer proaspat curat sau va intra mizerie,praf in carcasa filtrului de aer pe langa filtru si va degrada mai rapid uleiul de motor.In ambele cazuri,motorul va avea o lubrifiere mai redusa,temperatura mai ridicata si exista riscul sa degradeze prematur uleiul nou.
4-Motoarele modificate,fie ca au fost modificate cu scop crestere putere sau au fost segmentate/reconstruite/reconditionate pot sa nu mai respecte normele constructorului si sa aiba nevoie de alta vascozitate sau alt tip de ulei pentru a proteja motorul si turbina.De ex. un motor cu dpf/egr/filtrul particule anulat condus agresiv va uza mai rapid un 5w30 decat alt tip de ulei
5-Utilizare antigel de calitate deja preparat de producator si spalarea instalatiei de racire cel putin la fiecare schimb de distributie.
Din cauza antigelului slab calitativ,expirat sau complet epuizat,motorul nu poate avea o racire eficienta la temperaturi ridicate si asta va duce la uzura accelerata a uleiului de motor dar poate avea ca efect si stricarea pompei de apa,termostatului si calarea motorului !
Antigelul de calitate este cel putin la fel de important ca uleiul de motor,fara racire eficienta doar ulei de calitate nu poate rezolva problema.
6-Schimb distributie la intervalul recomandat !
La distributie pe curea interval de schimb 60.000km/5ani ,la distributie pe lant 200.000km/5ani ,depinde ce interval este atins prima data,daca aceste intervale sunt depasite nu este vina uleiului de motor daca se rupe distributia si distrugi motorul,iti asumi riscurile daca vrei sa mergi la risc.
7-Intretinerea corecta a turbinei !
O turbina reconditionata recent primul schimb de ulei motor dupa reparatie il va uza mai rapid decat o turbina complet noua sau una originala in stare buna.Din cauza particulelor mici ce pot exista de la reparatii sau pe traseul turbo inainte de a se strica turbina ,motorul se poate strica daca uleiul se amesteca cu particule metalice ramase.Recomandam folosirea magnetului la golirea schimbului de ulei daca turbina a cedat si prima revizie dupa schimbarea turbinei sa fie la maxim 5000km.De ce zicem asta?
Daca dupa 5000km uleiul scos nu are deloc particule metalice ramase din mizeria provocata de turbina defecta nu risti nimic dar daca sunt inca multe particule metalice si pilitura de fier ramasa risti sa strici motorul.Un flush engine +alt schimb de ulei ajuta la salvarea motorului pentru ca uleiul nou va functiona din nou la parametri maximi neavand reziduri ramase pe fundul baii de ulei sau motorului !
8-Intretinerea galeriei de admisie si curatarea ei !
O galerie de admisie murdara/infundata va cauza nu doar uzura prematura a uleiului nou dar are ca simptome si lipsa de putere,motorul o sa fie solicitat fara sa aibe cum sa respire corect sa elimine gazele.Nu conduce subturat cu gandul la consum extrem de mic si curata galeria de admisie macar odata la 2 ani sau 60.000km,o sa fie prelungita viata motorului si nu va uza prea rapid uleiul nou !
9-Curatarea dpf si a sistemului adblue !
-Daca filtrul de particule este super murdar si sistemul de adblue este aproape blocat din cauza mizerei in exces motorul nu mai beneficieaza de racire corecta in timpul functionarii si poate uza mai repede uleiul de motor decat in mod normal.Degeaba are lubrifiere optima de la ulei daca el are temperaturi extrem de ridicate neputand sa fie racit corect.Unele masini au luat chiar si foc in timpul condusului,din cauza temperaturilor extreme motorul a fost epuizat si incendiul a pornit din zona filtrului de particule find super incins.
Daca el este opac,plin de mizerie pe unde sa iasa gazele rezultate de la motor?
Recomandam doar utilizarea de carburant standard dar cat mai proaspat posibil decat premium si vechi,la maxim 14-15 zile trebuie alimentat macar cu cativa litri de carburant proaspat si evitarea condusului subturat.Pentru sistemul adblue ajuta si aditivi prezenti pe acest site dar daca mergi subturat si cumperi cel mai ieftin si prost adblue de gasesti ai zero rezultate !
10 -Spalarea cu jet de apa a motorului la spalatorie auto strict interzis !
O masina moderna este plina de senzori,mufe,cabluri,relee,este suficient ca sa intre doar cateva picaturi de apa in locuri unde exista deja fisuri,intepaturi,crapaturi in cablaje,senzori incat ca turbina,clapeta de acceleratie,egr,racitorul de ulei sa nu mai functioneze corect ca sa ai surprize neplacute.Sunt cazuri de motoare calate,distruse dupa ce au spalat cu jet motoarele !
Daca vrei sa ai zona motorului curat curata cu o bucata de material textil moale dar fara a utiliza apa ci spray pt contacte electrice sau alcool de orice tip pentru ca alcoolul se evapora mai repede decat apa si nu lasa condens.
In caz ca ai respectat tot ce am recomandat ,producatorul uleiului de motor impreuna cu noi garantam si asiguram ca sunt sanse extrem de mici sa existe surprize neplacute.
Recomandare speciala -Nu tura excesiv motorul niciodata cand uleiul si antigelul din el este rece,pana la temperatura de lucru normala mergi cu ea cum ai merge iarna pe gheata,abia dupa ce lichidele au temperatura normala de lucru poti sa apesi acceleratia sa mergi cu turatii mai ridicate si viteza mai mare daca vrei multi km fara reparatii scumpe !
P.S.Fisele tehnice sunt pur orientative pentru ca nu reflecta intotdeauna fiabilitatea sau calitatea produselor, in 99% din cazuri nu confirma sau infirma calitatea si performantele unui ulei deoarece cel mai important reper este durata maxima de viata cand are uleiul are performante maxime.O degradare foarte lenta in timp a uleiului nou aduce nu doar avantaje economice avand revizii la km mai multi dar si prelungirea duratei de viata a motorului prin pastrarea cat mai mult timp a calitatilor uleiului nou.