Inspector auto analiza Mitsubishi Outlander!

Ambianta sport pentru pasionati!

Pentru analiza noastra din acesta pagina am colaborat cu un inspector auto din Germania pentru a vedea fiabilitatea acestui model .Mitsubishi Outlander(2001-2010) pana la aparitia lui Tiguan a fost cel mai vandut dintre suv din Europa.Cine este fan masini japoneze sa citeasca bine la ce trebuie sa se astepte de la acest model.Sa previi este mai ieftin decat sa tratezi,regula ce se aplica si in acest caz!

-Minusuri

-In afara asfaltului sistemul de tractiune integrala nu este eficient avand multe ezitari fiind controlat electronic.In general cuplul se duce catre puntea fata .

-Capacitate de tractare redusa

O greutate de sub doua tone este inadmisibil pentru un suv pentru ca un break poate tracta in jur de 1500kg!

2.2 HDi consuma 15 litri la un stil de conducere sportive iar in mod economic 8 litri.

-Motoare diesel de la Peugeot care uneori se pot opri in mers din cauza supraincalzirii.Ventilatorul sistemului de racier se poate bloca asta fiind cauza in unele cazuri.

-Sistem de franare
Discuri și plăcuțe cu uzura rapida din cauza subdimensionarii lor pentru asemenea greutate

-Recepție deficitara semnal la radio

De multe ori propietarii se plang de acesta problema,Skodele pana in 2010 aveau acesta problema uneori.O fi fost acceasi furnizori de piese?Probabilitatea este mare pentru ca o perioada au imprumutat si motoare diesel de la acest concern.!

-Desprinderea punței spate
A avut loc o rechemare in servicea din cauza prinderii proaste a puntii din spate la masini produse intre 2010-2011.La cele utilizate des in afara asfaltului este probabilitatea mai mare sau pe drumuri proaste la viteze mari.

-Turbină sensibila
Primele motoare diesel de doi litri venite de la VW au avut aceasta problema alaturi de tubulatura slaba!

-Kit ambreiaj

Ambreiajul subdimensionat este cauza nefiind pregatit suficient pentru cuplul motor de la motoarele diesel.Cel mai des se strica la cele care au tracteaza sau remorci,platforme.La motoarele pe benzina problem rar apar !

 –Arcuri fragile
La modelele din primii ani de fabricatie arcurile de pe puntea spate se pot rupe destul de usor pentru un suv .Inlocuiti cu altele mai solide!

+Plusuri

-Versiuni de au si 7 locuri

-Design original,nu poate fi confundat cu altceva de pe piata auto

-Versiuni pe benzina fiabile ce nu au problemele celor intalnite la diesel

-La interior calitate buna a materialelor

-Preturi mult mai mici ca second hand decat suv-uri de la concurenta

-Inca se pot gasi piese destul de repede fata de alte modele asiatice fiind produsa in numar mare

-Preturi decente la piese  fiind la nivel apropiat de cele europene

Motoare

Motoarele diesel sunt de doi litri si 140 cai putere de origine Volkswagen si de 2,2litri sunt de origine Psa(Peugeot-Citroen).Motoarele pe benzina sunt 100% Mitsubishi si au  cilindrea de 2,4litri 170cai putere si 3litri cu 220cai putere.Pana la faceliftul de a avut loc in 2006 acelea au avut doar motoare pe benzina cu puteri intre 136-200cai putere si cilindree intre 2-2,4litri.

Recomandarea noastra

Desi la un suv un diesel vine manuse,adica se potriveste problemele mari de fiabilitate la acest model ne face sa le ocolim.Motorul cel mai indicat este cel de 170 cai putere pe benzina.Nu este extraordinar de economic pentru ca duce o caroserie grea dar cine merge peste 10.000km annual poate sa puna gpl.In multe tari europene sunt asemenea masini.

Concluzie

Vrei prima generatie de Outlander fugi cat de tare poti de diesel daca vrei sa stai relaxat.Pana la urma ce alegi?Sa stai cu frica de reparatii dese si scumpe sau sa consumi cu cativa litri in plus?Noi am alege a doua varianta pentru ca daca vrei sa mergi multi km o instalatie gpl rezolva problema.Nu am fi singuri,in multe tari aceasta masina merge pe gpl super de multi ani fara probleme.Gpl nu strica motorul daca gazul este de calitate iar firma ce monteaza isi asuma raspunderea si este 100% profesionista.

Am observat ca un inspector auto de la Dekra gandeste la fel ca un inspector auto din alta tara europeana.Un inspector auto profesionist si pasionat 100% nu este niciodata grabit cand analizeaza o masina.Daca am fi pasivi,iresponsabili sau nepasionati de masini nu ne-ar interesa sa va informam despre fiabiliatate.Atunci cand inca nu am testat,analizat un model de masini cerem ajutorul unui inspector auto din afara tarii.Nu este nici o rusine ,nimeni nu stie tot,asta este parerea noastra!

O vizita in fabrica pentru a vedea cum a fost fabricat acest model.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *