Reduceri!

Axxonoil Xtreme DCT/DSG

Prețul inițial a fost: lei367,000.Prețul curent este: lei359,000.

Descriere

Axxonoil Xtreme DCT/DSG este un fluid sintetic formulat pentru transmisiile cu dublu ambreiaj (DCT/DSG) în baie de ulei, care asigură schimbări mai rapide și mai linte a vitezelor și reduce consumul de combustibil.

Preturi-bidon 5litri-360 lei/bidon 1 litru-80 lei 

Recomandare speciala !

1-Schimbul la cutia de viteze automata este recomandat sa se faca prin metoda gravitationala,fara schimb cu aparatul la masinile ce au +60.000km,asa recomanda producatorul cutiei de

viteze .In caz ca sunt probleme la cutia de viteze,se da jos de pe masina cutia de viteze si se verifica componentele defecte+volanta si calculator cutie viteza !

2-Exista doar doua metode sigure de spalare a cutiei de viteze,inca 30-50% ulei nou adaugat dupa ce se goleste cel vechi si trecerea prin toate treptele de viteze cu motor pornit cateva minute sau a doua metoda,folosirea flush cutie viteze.

3-Cititi rubrica de pe acest site despre flush cutie automata cum se foloseste si ce recomanda producatorul !

Axxonoil Xtreme DCT/DSG prezintă următoarele caracteristici-

–  stabilitate excelentă la oxidare pentru a oferi o viață mai lungă a fluidului,

-protecție remarcabilă la coroziune cu cupru pentru o durabilitate îmbunătățită a hardware-ului,

-reținere excepțională a capacității de cuplu pentru a oferi o senzație de schimbare lină,

-fără probleme NVH (zgomot, vibrații și asprime);

-bună compatibilitate cu elastomeri pentru prevenirea îmbunătățită a scurgerilor, proprietăți bune de lubrifiere chiar și la temperaturi extreme de vară și la temperaturi scăzute de iarnă,

-proprietăți anti-uzură ridicate care asigură o durată lungă de viață a transmisiei și economie de combustibil.

Axxonoil Xtreme DCT/DSG a fost dezvoltat special pentru vehiculele europene, asiatice și americane echipate cu transmisii umede cu dublu ambreiaj. Datorită designului avansat al transmisiilor DCT, uleiurile de transmisie automată convențională sau variabilă continuu (CVT) nu trebuie utilizate. Acest lichid nu trebuie amestecat cu alte uleiuri de transmisie automată

sau manuală.

STANDARD OEM

BMW MINI COOPER EZL 799A/ 83 22 0 136 376 – CHERY CVT – DODGE/JEEP/CHRYSLER NS-2 – DODGE/CHRYSLER/JEEP/MOPAR CVT+4 – GM/SATURN DEX-CVT – HYUNDAI/KIA CVT-1 – HYUNDAI/KIA SP III (CVT MODEL – NISSAN KTF-1 – NISSAN NS-1, NS-2, NS-3 – TOYOTA CVTF TC – AUDI MULTITRONIC – DAIHATSU AMMIX CVTF DFE/ CVT FLUID DC/ TC – HONDA HMMF WITHOUT START – CLUTCH/ HCF2 – MAZDA JWS 3320 – MG ROVER EM-CVT – MINI COOPER EZL 799/EZL 799A/ZF – CVT V1 – MITSUBISHI CVTF-J1/J4/J4+/SP-III ONLY CVT – RENAULT ELF MATIC CVT/CVT CK-SKFK – SUBARU ICVT/ICVT FG/ ECVT/NS-2 – SUZUKI CVTF 3320/CVTF 4401/TC/NS-2/CVT – GREEN 1 & 2 – TOYOTA CVTF FE – VW/AUDI TL 521 16 (G052 516) /TL 521 80 (G 052 180 A2)

AVAILABLE IN FORMATS

1L, 20L, 25L, 60L, 208L, 1000