Descriere
Recomandam folosirea unui flush engine prezentat pe acest site pentru a spala baia de ulei si motorul de mizeria/depunerile ramase de la uleiurile provenind de la alte marci.Fiecare produs auto are propia reteta de aditivare,fara flush engine folosit se reduce durata de viata a uleiului nou cu minim 2000 de km !
Pretul este listat pentru bidon de 2litri,la acest produs nu exista la litru sau la bidon de 5litri.
YACCO Galaxie A SAE 0W40 este un ulei de curse 100% sintetic de grupa 4 pe bază de PAO,a nu se confunda cu Rs 0w40 tot de la Yacoo deoarece acela este A3/B4 si are alte specificatii,cititi cu atentie recomandarile produselor.
Ulei de motor sintetic 100% fabricat din polialfaolefine sintetice (PAO), asigurând o lubrifiere optimă în condiții severe de serviciu. Dezvoltat inițial pentru motoarele pe benzină, inclusiv cele cu turbocompresor și cu mai multe supape, acest ulei este potrivit și pentru motoarele diesel, inclusiv cele echipate cu un DPF (filtru de particule diesel).
Proprietăți și avantaje
-SAE 0W înseamnă vâscozitate scăzută la temperaturi scăzute, oferind astfel o protecție sporită a motorului la pornire și reducând emisiile.
-Formula Pao 100% sintetică cu vâscozitate ridicată H. T. H. S asigură o rezistență excelentă la forfecare, menținând astfel o peliculă groasă de ulei la temperaturi ridicate, chiar și în condiții severe de serviciu !
-Tehnologia „mid SAPS” prelungește durata de viață a filtrelor de particule diesel (DPF) și a convertizoarelor catalitice.
-Volatilitatea foarte scăzută înseamnă un consum redus de ulei.
-Proprietățile excelente de detergent / dispersant mențin motorul curat.
Omologări
Renault RN17 RSA,RN0710/RN0700
Specificații
ACEA C3 (« Mid SAPS » technology)
La ce motoare este potrivit?
Va rugam sunati sau dati o poza cu cartea masinii la 0768.917.273,teoretic se poate utiliza la aproape orice motor insa cele mai bune rezultate le are pe motoare ce au la una din recomandari norma 0w40 sau 0w30,nu recomandam folosirea pe motoare mai vechi de euro 5 sau peste 350.000km deoarece acolo este nevoie de un tratamentul anti-uzura prezentat pe acest site.Problema cea mai mare a motoarelor este producerea de span/pilitura de fier la rulaje ridicate ce au folosit uleiuri de calitate slaba,tratamentul de motor reduce riscurile formarii spanului !