Descriere
Tratamentul motor anti-uzura prezentat se foloseste conform recomandarilor de mai jos nu doar la autoturisme ci si atv/motociclete,camioane,utilaje agricole sau industriale !
Confirmarea comenzii se face telefonic la 0768.917.273 cu sms sau mesaj pe whatsapp,cine este de accord sa ne furnizeze probe video de la revizia lui folosind produsele noastre poate beneficia de reducere de pret la filtre si piese auto+garantie.Cine nu are un mecanic bun si serios ne ocupam sa-i gasim in maxim 24 de ore .
Inca de la prima pornire a motorului la o masina noua incepe fenomenul de uzura al motorului,dupa 60.000km se considera ca masina a facut deja rodajul dar ce se intampla in timp dupa cei 60.000km parcursi?
Uzura pieselor metalice din interiorul motorului se accelereaza din cauze fizico-chimice,caldura,temperatura degajata de ulei,carburant produce in timp reziduri ce contamineaza uleiul nou din ce in ce mai rapid.Daca la motorul pana in 60.000km uleiul de motor poate pastra calitatile si propietatile uneori si peste 7000km sa duca pana la 15.000km odata cu uzura motorului accelasi ulei se poate uza mult mai rapid.Intre 200ml pana la 1litru de tratament anti-uzura(in functie de marimea baii de ulei) se foloseste pe orice motor ,eficienta produsului poate fi vazute in testele pe Youtube de pe canalul nostru (Auto Verificate) si se poate confirma pe orice motor cu proba video de la clienti. Formează „micro-rulmenți”, care diminuează în mod semnificativ frecarea între părțile în mișcare dar factorul numarul 1 este reducerea temperaturii in motor atat a pieselor metalice dar si a uleiului.Eliminand o mare parte din caldura degajata de uleiui incins asigura o functionare mai silentioasa,rafinata a motorului pe orice motor de pe orice masina !
PROPRIETATI:
-Este singurul aditiv din lume ce se poate utiliza pe orice tip de ulei sintetic,semi-sintetic,mineral dar si cele de curse grupa 5 (pao+ester) ce nu are contraindicatii ,mareste atat performanta uleiului cat si pieselor metalice in miscare reparand microfisurile aparute in metal din cauza interne sau externe.
– Reduce uzura motorului cu 70% si creste durata de viata a motorului.
– Mareste si echilibreaza compresia conform testelor si masuratorilor din service auto
– Reduce zgomotul de functionare a motorului cu 3-10decibeli in medie dar pot sa fie valori si mai ridicate uneori
– Poate reduce consumul de carburant cu cateva sute de ml la suta de km parcursi
– Imbunatateste performantele motorului atat la rece cat si la cald,dupa revizie inca de la prima pornire se aude mai silentios si cu mai putine vibratii
– Reduce consumul de ulei si fumul albastru dar recomandabil este si folosirea unui flush engine de calitate inainte de a face revizia de ulei(vezi flush engine de pe acest site ce rol are si cum se foloseste).In acest fel este o eficienta sporita si rezultate mult mai bune deoarece uleiul nou nu se mai amesteca cu rezidurile ramase de la uleiul vechi
– Reduce poluarea cu ulei de combustibil și reziduuri din ardere
-Reduce caldura/temperatura din motor,cresterea temperaturilor este liniara dupa pornirea motorului si se mentine la nivel constant indiferente de regimul de turatii la care este supus motorul in timpul functionarii.
-Mentine culoarea maro-inchis a tratamentului impreuna cu uleiul aproape la accelasi nivel ca la inceputul reviziei,scoti uleiul la culoare similara cu cel nou chiar si la 10.000km,drept dovada e eficientei maxima si reducerii uzurii motorului !
-Nu este periculos pentru sistemul de tratare a gazelor de evacuare – catalizator, DPF/ FAP, EGR, SCR
-Nu schimba caracteristicile de bază ale uleiului de motor (vâscozitate, rezistență la oxidare etc.),este compatibil cu toate tipurile de motoare moderne pe benzina sau Diesel cu injectie directa, precum și toate tipurile de uleiuri minerale, semi-sintetice și sintetice.
Recomandari
-Tratament recomandat la fiecare revizie de ulei sau odata la 3 revizii,pe masinile cu sub 60.000km se pune odata la 50.000km sau 5 revizii de 10.000km.La masinile cu peste 60.000km se poate utiliza odata la 30.000km .La motoarele de peste 300.000km se utilizeaza odata la 20.000km iar la motoarele de +400.000km la fiecare revizie de ulei.
-Pe motoarele de camioane duce 100.000km pe camioane sub 500.000km,la cele peste 500.000km se pune odata la 60.000km.
La motocilete si atv-uri durata de viata a tratamentului este de pana la 30.000km sau 3000 de ore functionare pe motoare sub 10.000km sau 1000 ore functionare,la restul se pune odata la doua revizii tratamentul sau la fiecare revizie daca a trecut de 5000 de ore sau 50.000km .
-Pe motoarele de utilaje agricole se foloseste odata la 1000 de ore functionare sau la fiecare revizie de ulei daca exista consum de ulei in prezent pe accel motor inainte de a fi folosit tratamentul.Pentru rezultate maxime este recomandata folosirea unui flush engine dar doza de camioane .Citeste sectiune de flush engine de pe acest site pentru mai multe amanunte !
MOD DE FOLOSIRE:
-Sunt 3 metode cum se poate utiliza,o poti alege pe care doresti,rezultatul este identic,orice metoda ai alege din acestea 3 !
1-Pus tratamentul motor anti-uzura in bidonul nou de ulei motor,se agita cateva secunde si se toarna in motor cat aveti capacitatea baii de ulei la motor
2-Poate fi pus in motor tratamentul si inainte de a pune uleiul de motor nou dar in acest caz motorul mai trebuie tinut pornit dupa schimbul de ulei 5minute ca sa se amestece cu tot uleiul nou
3-Se poate pune uleiul nou in cantitate mai mica,de ex ai baia de ulei de 4,5litri,pui 4litri ulei de motor nou iar dupa tratamentul de motor si completezi a doua zi diferenta de cateva sute de ml pana ajunge nivelul maxim la ulei pe joja sau la indicatorul de la bord in caz ca nu ai joja de ulei si ai doar senzor ce indica la bord.
Atentie !
-La fiecare motor/masina calculam cantitatea de tratament motor anti-uzura cat are nevoie pe baza seriei de caroserie la masina respectiva,altfel nu ne asiguram raspunderea daca nu avem aceste date furnizate de client !
-Pretul afisat aici pe site este pentru motoarele ce au baia de ulei de pana in 5litri,la motoare cu baia de ulei mai mare calculam exact cantitatea si costul produsului.De ex exista si motoare cu baia de ulei de 3litri,acolo este pret diferit si cantitate decat la motoare cu baia de ulei de 5litri .