Descriere
Curățător de circuite de ulei înainte de schimbarea uleiului de motor – Acțiune dublă: Dizolvă și dispersează nămolul și depunerile prezente în carter !
Care este problema?
– Cauza principală a uzurii motorului la motoarele industriale este o degradare a caracteristicilor de lubrifiere ale uleiului și disfuncționalitățile rezultate (gripări ale rulmenților, uzura segmentilor, uzura distribuției etc.)
– Acest lucru se datorează generalizării uleiurilor low SAPS si mids saps (conținut scăzut de cenușă sulfatată) menite să nu înfunde catalizatorii și DPF-urile
– Este un fenomen cumulativ care duce, uleiul se schimbă după schimbari de ulei, o acumulare de reziduuri de ardere si depozite nocive. Uleiul nou este imediat contaminat de depunerile prezente in circuit si se gaseste rapid poluata (ulei negru din primele minute dupa schimbarea uleiului).
-Fara flush engine se scurteaza durata de viata a uleiului nou cu 2000 de km !
-Daca nu se pune flush engine cand schimbi marca uleiului de motor cu alta se amesteaza rezidurile de la cel vechi si aditivii din ei.Asta inseamna ca uleiul nou se contamineaza rapid si isi reduce performanta si durata de viata fara flush engine.
Ce rol are flush engine?
-Detergent și dispersant care permite schimbarea eficientă și sigură a uleiului pentru a face lubrifierea motorului mai fiabilă și pentru a pleca cu un circuit de lubrifiere curat și ulei nou nepoluat.
– Dizolvă și dispersează nămolurile și depozitele prezente în carcasa motorului. – Curăță pompele, filtrele de admisie, segmentele pistonului, rulmenții etc…
– Neutralizează reziduurile acide de combustie și protejează împotriva coroziunii.
– Restabilește funcționarea optimă a întregului circuit al lubrifiere.
– Compatibil cu toate tipurile de motor (benzină și diesel) și toate tipurile de ulei (mineral,semi-sintetic și sintetic).
– Protejează motoarele de riscul de uzură anormală sau gripare.
– Previne contaminarea rapidă a uleiului nou.
Propietati
– Regenerează garniturile din elastomer și inelele de etanșare.
– Crește vâscozitatea uleiului când este fierbinte și sub forfecare mare.
– Elimina scurgerile si scurgerile, reduce consumul de ulei si emisiile de fum albastru din evacuare.
– Restabilește compresiile și îmbunătățește funcți motor.
– Nu afectează funcționarea tacheților hidraulici și nu afectează pornirea și lubrifierea la rece.
MOD DE FOLOSIRE:
– Porniți motorul până când atinge temperatura functionare normala, se toarna doza in ulei si se lasa sa curga 15 minute, se scurge, se schimba filtrul de ulei.
Pe intelesul tuturor,pui flush engine in motor inainte de a face schimbul de ulei,lasi motorul la relantii 10-15minute dupa care poti face revizia si schimba filtrele vechi cu altele noi ca la orice alta revizie de ulei motor.
DOZARE:
– o doza de 200 ml trateaza 4 litri insa calculam in functie de fiecare motor,masina cat are baia de ulei cat flush engine trebuie sa dam.De ex un camion are baia de ulei de 20litri si se foloseste 2litri deci exista alta dozare la camioane sau autoutilitare de 3,5 tone decat la automobile.